السوايسة

اهلا وسهلا بك فى منتدى احلى بنوتة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السوايسة

اهلا وسهلا بك فى منتدى احلى بنوتة

السوايسة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

【 نغمات البوم 】 ೋೋ 【 الفنانة أنغام 2009 】 ೋೋ 【 نفسي أحبك 】

عيوني
    عيوني
    مشرفة عامة
    مشرفة عامة

تاريخ الميلاد : 12/12/1990
    القوس

جديد 【 نغمات البوم 】 ೋೋ 【 الفنانة أنغام 2009 】 ೋೋ 【 نفسي أحبك 】

مُساهمة من طرف عيوني الجمعة أغسطس 14, 2009 7:33 am

¤*'~`(( الٍٍـسٍـٍـ عٍلٍيكٍـٍـٍمٍـٍ ورحٍـٍمٍـٍـٍ الٍلٍه ـٍـٍة وبٍـٍركٍـٍاٍتٍـٍهٍ ـٍــلامٍـٍ ))`~'*¤

=====

النغمات من صنعي
    وبوضوووح عااااالي

-{ بصيغة
    mp3 وبجودة الـ CD }-

حمّلو أي نغمة من أي اغنية تعجبكم وتناسب ذوقكم ولا تنسو الردود 【 نغمات البوم 】 ೋೋ 【 الفنانة أنغام 2009 】 ೋೋ 【 نفسي أحبك 】 Wink

«-¦[ .. لو اعيش معاك .. ]¦-»
    المقطـع الأول : ياه لو اعيش معاك باقي الحياة وف حضنك عمري اكمله ... ياه اهو ده اللي عشت بتمنـــاه واكتر من اللي اتخيلــــه

المقطع الثاني : شايفاك بعنيا ومن حياتي خدتني ... لمساك بايديا وغصب عني وحشتني ... مابقاش في غيــــرك في الحيـــــاه بيهمني

المقطع الثالث : لا اما ح قول ع اللي انا حاساه احساس جديــــد انا بعرفه ... لا في كلام ببيتوه ويضيـــع معناه ياحبيبي لما بنــــوصفه

المقطع الرابع : نتكلم ليـــــه وليه نضيــــع وقتنا ... دا هوانا حبيبي حــــاجة اكبــــر مننا ... وانا لو ح قول محتاجة اعيش مليون سنه
    «-¦[ .. حبيبي مالك .. ]¦-»
    المقطـع الأول : في ايه ياحبيبي مالك ايه ... جرالك ما تقولي بتبعـــــــــــد كده ليه ... قلبي وعيوني عنك سألوني واعمل ايه

المقطع الثاني : ده انا بحبـــــــك وجوه قلبك حبيبــــــي دايما بعيش ... ليــــــه تخبي ما تقول ياقـــــلبي حبيبــــي لا ما تداريش

المقطع الثالث : دي عينك مــش هيه هيه ... شايله الأسية انا عايزة افهم في ايه ... فين ابتسامتك مالك سلامتك ساكت ليه
    «-¦[ .. نفسي احبك .. ]¦-»
    المقطـع الأول : نفسي احبك حب تــــاني حب فيه كل المعــــــاني ... حب يخلي غرورك يعلى ويخليك يا حبيبي اناني

المقطع الثاني : علشان يوم ما تفكـــــــــر تبعد أو تنســـــانــــــي ... ماتـــــــــلاقيش اللي انته لقيته تــــرجـــــع تاني

المقطع الثالث : نفسي تعشق كل لحظة تعيشها وجنبي وتفتكرها ... يعني اسيبلك ذكــريــات مستحيل تنساها بغيرها
    «-¦[ .. ساعات كتير .. ]¦-»
    المقطـع الأول : سنين فاتت عليا وقلبي على حــالـه ... لا انا بنسى ولا قــــــــــادرة اني اصفاله

المقطع الثاني : ساعات كتير بحتاج لمسه من ايديه ... واشتاق لحضنه ونظرة وحدة من عينيه

المقطع الثالث : يجيبوا ف سيرته قلبي يحـــن جوايا ... وبــحــلـــــــم يبقى في للبعــــــد ده نهايه
    «-¦[ .. دلوقتي احسن .. ]¦-»
    المقطـــــع الأول : دلوقتي احسن على الأقل ما بقيتش بحزن ... ان عمـــــــــــــــره ما حــــــــــــــس بيا

المقطــــع الثاني : دخل عليا بكــــــل حــــــــاجــــة بحبهـــــــا ... صدقت وارتحت لهواه كان غصب عني

المقطـــع الثالث : انا قلت ده اللي غـــــرامـــه يرجع سنيني ... وياخدني معاه لدنيا تانية ماعشتهــــاش
    «-¦[ .. مهزومة .. ]¦-»
    المقطـع الأول : مهزومة ضعيفة ماليش طموح ... انا عـــــايشـــــــــــــة بدموعي مع الجروح

المقطع الثاني : ما تفوق انا من غيرك انا وبيك ... مش واقفة حياتي عليك وبعيش وح اعيش

المقطع الثالث : ضحيــــــــــــــت علشانك اد ايه ... كان وهم لوحدي انا عـــايشــــــــــــــــة فيه

المقطع الرابع : وساعات بنغمض عينا ساعات ... وتعدي علينا حـــاجــــــات وفي يوم بنشوف
    «-¦[ .. وحدة بتحبك .. ]¦-»
    المقطـع الأول : في وحـــــدة بتحبك اوي من كان سنة ... قدام عينيك وانته بتســــأل هي فين

المقطع الثاني : ياللي انت مش دريـــــــــــــــــــــا ن بيا ... شوف انته بتـــــرضــــــــى بإيه ليا

المقطع الثالث : من عمري جمبك قد ايه وقت اتسرق ... وبعيش على ان بكرة حاعيشه بيك
    «-¦[ .. لو نصارح بعض .. ]¦-»
    المقطـع الأول : لو نصارح بعض في بداية لقانا ... لو في يوم مليت أو ضعنا في هوانا

المقطع الثاني : كل واحد يـــمـــشـــــــــــــي حر ... ليـــــــــــــ؟ـــــــــ ه نعيش عذاب ومر

المقطع الثالث : قولي ازاي تبقى عـــــايـــــــش ... بيـــــــــــــــــــــــ ـن ايديا ومش معايا

المقطع الرابع : اللي عـــــــايــــــــش كل حاجة ... مش هيـــــــــــــــــــــــ ــاخد اي حاجة

«-¦[ .. عشت سنين .. ]¦-»
    المقطـع الأول : عشت سنين معاك وقلبي مش معاك لكني مخلصالك ... ولساني قال بحبك كان لازم اقولها علشان ما تاخدش بالك

المقطع الثاني : كنت بضحك لك وانا مش حــــــــــاســــــــــــ ــه بفرح ... وعــــــــــــدت سنيــــــــن مالقيتـــــــــش منــــك اي جــــرح

المقطع الثالث : لمت نفسي عشان فـــضـــلــــــــــــــــ ــت احلم بغيرك ... دلوقتــــي بقـــولــــك مـــاكانش ممكن اعيش مع غيــــــرك
    «-¦[ .. ضي عينك .. ]¦-»
    المقطـع الأول : شعوري وكل احساسي خدوني انا ليك ... بقيت لي اقرب لي من نفسي وبموت انا فيك

المقطع الثاني : حياتي حبيبي وانا جمبك مابحسبهـاش ... وعمـــري يعدي في قـــربــك يا اما بـــــلاش

المقطع الثالث : بحبـــــــــك حب يا حبيبي ولا بعده كلام ... وراحــة قلبي انا لقيتها في احلـــــى غــــرام
    «-¦[ .. مش في بالك .. ]¦-»
    size=12]المقطـع الأول
    : مش في بالك يعني حبي عمره ما نده عليك ... مش في بالك يعني زي زي غيري بالنسبة ليك

المقطع الثاني : سيبك من الكلام ده الغرام بـــــايــــن عليك ... واللي خــــايـــــف يوم تقوله ياما تقوله بعينيك
    «-¦[ .. واللهي حلوة .. ]¦-»
    المقطـع الأول : لو جه في بالنا نـــحـــلــــم بجنه ... قـــــوة ايمانا هي الســــــلام

المقطع الثاني : ماتقولش خلصت وذنوبي كترت ... ما تعيش بفكرك جاي العذاب

المقطع الثالث : لو حد خانا أو جــــــــــرح طالنا ... نفتــــح ببالنا ما نـــردهـــاش

[/size]

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 1:04 pm